Країни Центральної і Східної Європи, Північної і Центральної Азії. Загальний огляд. - 13 Серпня 2009 - швидка допомога з географії
Вівторок, 2016-12-06, 8:51 PM
Ви увійшли якГість | Група "Гості"Вітаю ВасГість| RSS

Швидка допомога з географії


Категорії розділу
У вільну хвилину
Календар
«  Серпень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Спілкування
 
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічільник
Рейтинг@Mail.ru
Головна » 2009 » Серпень » 13 » Країни Центральної і Східної Європи, Північної і Центральної Азії. Загальний огляд.
10:17 PM
Країни Центральної і Східної Європи, Північної і Центральної Азії. Загальний огляд.

Тема. Країни Центральної і Східної Європи, Північної і Центральної Азії. Загальний огляд.

Мета: створити умови для сформувати в учнів системи загальних уявлень про склад регіону, особливості його ЕГП, стан господарства; вдосконалити навички учнів працювати з підручником, таблицями, картами атласу; сприяти формуванню в учнів навичок порівняльного аналізу інформації, умінь робити самостійні висновки.

Обладнання: політична карта Європи,, фізична карта Європи, таблиці і картосхеми підручника, атласи.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

...специфіка перехідної економіки визначається тим, що вона, вже не будучи плановою, ще не набула усіх характеристик ринкової...

(Є. Халевинська, Й. Крозе, «Світова економіка» )

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.        АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ
Бесіда за запитаннями.

1.   За якими ознаками виділяються історико-географічні регіони?

2.   Який регіон був вивчений на попередніх уроках?

3.   Які спільні риси властиві країнам регіону Західна Європа?

4.   Які республіки входили до складу СРСР?

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЧШВ

Розповідь учителя.

Минуле, що визначило сучасний характер соціально-економічних процесів, дає можливість розглядати країни Центральної і Східної Європи, Північної і Центральної Азії як певну соціально-економічну єдність. Умовно ці країни можна розділити на дві групи: незалежні держави, що утворилися після розпаду СРСР, сусідні країни колишнього соціалістичного табору Європи. Політичні події 1990-х pp. зіграли значну роль в історії всього світу: х результатом стали формування нової політичної карти, зміна політичної, військової, економічної ситуацій в Євразії і світі галом. Як зараз розвиваються держави, які часто позначають

терміном «постсоціалістичні», ми і спробуємо визначити на сьогоднішньому уроці.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План характеристики

Центральна Європа

Східна Європа, Пів­нічна і Центральна Азія

1.   Склад регіонів

2.   Географічне положення

3.   Природно-ресурсний потенціал

4.   Населення: кількість, національний склад, тип відтворення, розселення

5.   Провідні галузі промисловості

6.   Провідні галузі сільського господарства

7.  Зовнішньоекономічні зв'язки

Польща, Чехія, Словакія, Угорщина, Румунія, Болгарія, Словенія, Хорватія, Боснія і Герцеґовина, Югославія, Македонія, Албанія, Литва, Латвія, Естонія

Росія, Грузія, Вірменія, Азербай­джан, Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Киргизстан, Таджикистан

V.       ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ
Бесіда за запитаннями.

1.   Які країни Центральної Європи мають порівняно високий рівень розвитку?

2.   Якими мінеральними ресурсами особливо багатий регіон Східна Європа? Північна і Центральна Азія?

3.   Які особливості географічного положення країн Центральної Європи відіграють важливу роль у розвитку їх господарства?

4. Як позначився розрив економічних зв'язків після розпаду СРСР  на розвитку господарства нових незалежних держав?

5. Чим можна пояснити тенденції до відновлення економічних зв'язків між сусідами всередині вивчених регіонів?

Категорія: 10 клас | Переглядів: 3238 | Додав: okinaka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Copyright MyCorp © 2016