Стародавня історія пізнання Землі. - 14 Серпня 2009 - швидка допомога з географії
Вівторок, 2016-12-06, 8:49 PM
Ви увійшли якГість | Група "Гості"Вітаю ВасГість| RSS

Швидка допомога з географії


Категорії розділу
У вільну хвилину
Календар
«  Серпень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Спілкування
 
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічільник
Рейтинг@Mail.ru
Головна » 2009 » Серпень » 14 » Стародавня історія пізнання Землі.
1:35 PM
Стародавня історія пізнання Землі.

Тема уроку: Стародавня історія пізнання Землі.

 

Мета уроку: розкрити уявлення пор землю в давнину, та прослідкувати появу перших джерел географічної інформації, Дослідити першу карту світу Птоломея і зробити висновок по відповідність її сучасній карті світу, Перші подорожі: Ібн Батута та Марко Поло, розвивати вміння робити в групах і добирати інформацію до теми уроку.

Тип уроку: проектне заняття.

Хід уроку:

1.     Організація класу.

2.     Актуалізація опорних знань та умінь.

в парах по заздалегідь складених запитальниках

3. Вивчення нового матеріалу.

Сторінки усного журналу

-         Доантичні дослідники

-         Дослідження античних дослідників;

-         Ератосфен – батько географії;

-         Птоломей та його карта.

4. Організація роботи в малій групі

Інструктивна картка

(Працюємо в малій проектній групі)

Спікер групи (керівник).

·        Організовує роботу групи

·        Слідкує за порядком виконання завдань етапів проекту.

·        Пропонує учасникам групи висловитися по черзі.

·        Заохочує групу до роботи.

·        Підбиває підсумки роботи

·        Визначає разом з членами групи форму презентації проекту.

Секретар

·        Веде записи результатів роботи своєї групи (стисло і розбірливо).

·        Як член групи має бути готовим висловити думку групи під час підбиття підсумків, залучається до презентації результатів проекту.

·        Посередник

·        Стежить за ходом роботи над проектом

·        Заохочує групу до роботи

·        Допомагає добирати матеріали досліджень

Редактор проекту, доповідач

·        Чітко висловлює дучку групи.

·        Доповідає про результати роботи групи.

 

5. Робота в групах з додатковою інформацією (Додаток)

6. Представлення роботи груп

7. Оцінювання роботи груп

 

 

Домашнє завдання: п. 3

Категорія: 6 клас | Переглядів: 1316 | Додав: okinaka | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 1
1  
sad

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Copyright MyCorp © 2016