Мета уроку:Розкрити
поняття “водні маси”, сформувати уявлення про типи водних мас, показати
особливості розподілу температур та солоності поверхневих вод Світового океану,
їх зміни з глибиною. Ознайомити учнів з загальною схемою загальнихморських течій, розвивати вміння логічно мислити, встановлювати
причинно-наслідкові зв΄язки. Виховувати почуття бережливого відношення до води.
Обладнання:
фізична карта світу, карта океанів, атласи, практикуми.
Хід уроку.
1.Організація
класу.
2.
Актуалізація.
Завдання 1.“Термінологічна
дуєль.”
Діти по
черзі дають визначення термінам.
1.Сонячна
радіація.6.Антициклон.
2.Альбедо.
7.Пасати.
3.Повітряні
маси.8.Мусони.
4.Атмосферні
фронти. 9.Ізотерми.
5.Циклон.10.Коефіцієнт
зволоження.
Завдання 2. Знайти зайвий
термін.(знайшовши зайвий термін учні повинні сказати чому він
зайвий і дати визначення)