Мета уроку: розкрити уявлення пор землю в
давнину, та прослідкувати появу перших джерел географічної інформації,
Дослідити першу карту світу Птоломея і зробити висновок по відповідність її
сучасній карті світу, Перші подорожі: Ібн Батута та Марко Поло, розвивати
вміння робити в групах і добирати інформацію до теми уроку.
Тип
уроку: проектне заняття.
Хід уроку:
1.Організація класу.
2.Актуалізація опорних знань та умінь.
в парах по заздалегідь складених запитальниках
3. Вивчення нового матеріалу.
Сторінки усного журналу
-Доантичні дослідники
-Дослідження античних дослідників;
-Ератосфен – батько географії;
-Птоломей та його карта.
4. Організація роботи в малій групі
Інструктивна картка
(Працюємо в малій
проектній групі)
Спікер групи (керівник).
·Організовує
роботу групи
·Слідкує
за порядком виконання завдань етапів проекту.
·Пропонує
учасникам групи висловитися по черзі.
·Заохочує
групу до роботи.
·Підбиває
підсумки роботи
·Визначає
разом з членами групи форму презентації проекту.
Секретар
·Веде
записи результатів роботи своєї групи (стисло і розбірливо).
·Як
член групи має бути готовим висловити думку групи під час підбиття підсумків,
залучається до презентації результатів проекту.
·Посередник
·Стежить
за ходом роботи над проектом
·Заохочує
групу до роботи
·Допомагає
добирати матеріали досліджень
Редактор проекту, доповідач
·Чітко
висловлює дучку групи.
·Доповідає
про результати роботи групи.
5. Робота в групах з додатковою
інформацією (Додаток)